onsdag 21. mars 2012

Norwegian Seafood Dinner

Å gjett om jeg ble glad når Fredrik kom hjem med billetter til det årlige arrangementet NORWEGIAN SEAFOOD DINNER, definitivt ett av høydepunktene i det norske miljøet her i Singapore. Og jeg må jo si at jeg kan skjønne hvorfor.....

Nesten 1000 mennesker myldrer sammen, nipper til vin og utrolig nok så treffer man kjente i dette folkehavet. Når klokken slår åtte åpnes dørene og festen kan begynne!! Imponerende is-skulpturer, over 200 retter med norsk sjømat og skalldyr, god vin og verdenskjente kokker. Slikt kan ikke bli annet enn bra.































Og BRA var det! Når kvelden så avsluttes med en hel foajé dekket med små og lekre desserter kan jeg ikke si annet enn at jeg er utrolig glad for at vi fikk med oss denne kvelden. Seadrill hadde to bord hvor 10 kollegaer m/partner var samlet for å innta dette gourmetmåltidet sammen. Det er hyggelig å kunne treffe folk som Fredrik jobber sammen med;-)

Takk for en flott kveld!































BON APPETIT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar