fredag 25. november 2011

Snøstorm i Singapore!

Og dette i seg selv er ganske utrolig med tanke på at den laveste temperaturen noensinne målt i denne byen er 19 grader!

Men galskapen er et faktum.... jeg stod og ante fred og ingen fare mens jeg tok bilde av et enorm overpyntet juletre. Plutselig oppdaget jeg at unger strømmet til og masse små menn sprang rundt og skurudde på brytere. Og før jeg visste ordet av det skjøt snøen ut av fire store kanoner, og jeg kom meg i dekning akkurat i siste liten...



Med julemusikk på høytaleren stod jeg fasinert på sidelinjen og så på alle barna som danset rundt og lekte i snøen, eller rettere sagt i et kaos av såpebobler, for det var det det var. Men gøy var det å stå og se på, og herligheten kan alle oppleve hver kveld nå før jul klokken 20:00 utenfor Tanglin Mall.

Singapore slutter aldri å fasinere :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar