fredag 21. oktober 2011

Julebasar på Sjømannskirken

I ett av mine aller første innlegg her på bloggen skrev jeg at jeg måtte helt til Singapore for å være med i en basargruppe for første gang. Nå har vi vært her i 9 måneder, og nesten hver torsdag har jeg vært med på Sjømannskirka si basargruppe. Rundt 20 damer i alle aldre samles. Lydnivået er sinnsykt, det er kaotisk og vi syr, strikker, hekler, lager smykker, limer, stapper, broderer, spiser vafler og drikker kaffe. Julebasaren nærmer seg, og det er det alle jobber mot. To dager med salg av alle varer som er blitt produsert gjennom året - dette er en av de store inntektskildene til Sjømannskirka, og vi er med og bidrar.































Noen av damene er supergode, andre midt på treet mens noen drikker kaffe og fester tråder. Men uansett talent - alle er velkomne :-)

Den store begivenheten nærmer seg, og gjett om jeg skal dele det med dere når vi kommer så langt!

1 kommentar:

  1. Åh så koselig, får nesten litt julestemning:) du får plukke opp tips og lære meg til neste år <3

    SvarSlett